lørdag 19. oktober 2013

Liten kjole sa du ;)

Etter dagens handletur så var Linnea så uheldig å søle ut juicen 
utover kjolen sin.
Jeg sa at du får legge klærne dine til vask & gå opp  på rommet ditt
å finn frem nye klær.
Ja det skulle hun gjøre sa hun & ble en stund borte før hun kom ned
i ulltrøye & strømpebukse & fortalte at hun kunne ikke finne en eneste
kjole i verken skapet eller kommoden.
Linnea er jo så å si avhengig av å gå med kjole hele tiden så dette
tok hun meget alvorlig.
Jeg sa hun fikk gå å sjekke klærne som var brettet sammen &
klare til å legge på plass i kommodene.
Hun ble borte en god stund før hun på veien ned hvor hun forteller
at hun hadde funnet en liten kjole i min kommode.
Jeg ble jo veldig nysgjerrig på dette da jeg vet at mine kjoler henger
i skapet & møtte en meget fornøyd Linnea i gangen.
Å det var jo slettes ingen kjole, men en sommertopp.
Hun var jo så nydelig & fornøyd så den får gjøre nytten sin som
kjole denne lørdagen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar