tirsdag 29. oktober 2013

Linnea på overnatting

På lørdag fikk vi kjempe koselig besøk av min tante Reidun,
min fetter Tommy & hans to døtre Smilla & Frida.
Smilla var her på ferie for litt over 1 år siden & ungene hadde det
kjempe fint sammen med hun & de har pratet mye om hun etter det.
Så de var helt i ekstase da jeg fortalte at Smilla & Frida skulle komme
på besøk til oss & de ble helt ville da de så bilen kom.
Så det ble en del leking & prating hjemme denne lørdagen &
ungene storkoste seg.
Deler av familien vår bor i Danmark så det er ikke så ofte vi ses,
så da er det ekstra koselig når vi endelig møtes.

Min søster Therese kom også innom for Celine & Jørgen skulle
overnatte hos hun, så vi hadde tidligere på dagen pakket klart
bagen før alle kom.
Så når de reiste hjem, skulle jeg gjøre de andre opp dit de bodde
mens de var her & Linnea ble kjempe lei seg da nesten alle skulle
reise fra hun.
Jeg var jo ikke lange tiden borte & Linnea hadde gråtet nesten hele tiden,
men roet seg igjen da jeg kom inn.
Så da ble det kveldskos med pizza & litt lørdagsgodt med kun Linnea,
Lucas & Oliver.
Er ikke så ofte vi kun har de tre alene & Linnea sa hun ikke turte å
ligge på rommet sitt alene,så da ble det overnatting inne hos guttene.
Overraskende nok så sovnet de ganske så raskt & det ble en rolig kveld.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar