tirsdag 13. mars 2012

Nydelig vår morgen med besøk

Idag var nok en nydelig vår morgen.
Tenk klokken 09.00 så var det 12 grader ute allerede.
Det er jo nesten litt for godt til å være sant, men jeg
håper virkelig våren er kommet for å bli denne gang.
Jeg vet jo at det fortsatt teoretisk sett fortsatt er mulighet
for nytt snøfall, men jeg lever i håpet.
Jeg ELSKER vår & ikke minst sommer !!!!

Denne morgenen etter frokost fikk vi også kjempe koselig
besøk av min kusine Kristin & hennes sønn Julian.
Lucas,Linnea & Oliver syns alltid det er STOR stas å leke med
Julian & idag som det var så fint vær ble det en tur ut i hagen
for å huske,skli,dumpe & leke i hagen før lunsj.

 Oliver
 

 Linnea
 

 Linnea & Lucas


Det var stor gjensynsglede når vi hentet opp sklien & dumpen fra kjelleren.
De syns alltid det har vært kjempe gøy med sklien & strålte opp kapp med
solen der de koste seg !!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar