fredag 9. mars 2012

JIPPI !!!

Idag fikk vi endelig svar på at Lucas, Linnea & Oliver har fått
barnehageplass i samme barnehage som Celine & Jørgen.
Vi er så fornøyde med Røyken barnehage der hvor de går.
Så utrolig deilig & praktisk å ha de samlet på samme sted, var
bekymret for om vi måtte dele de opp i flere barnehager.
Dette reddet virkelig dagen !!!
Så rart å tenke på at de skal begynne i barnehagen, jeg mener
de er jo absolutt klare for det men jeg syns de snart 3 årene
har gått vanvittig fort.

Så da må jeg finne meg jobb.
Det skal bli veldig deilig å komme meg ut i jobb igjen & tjene
mer penger.
Skal bli fint å kunne fokusere på noe annet enn bare ungene
etter 6 år hjemme med barn.

Her er bilder av barnehagestarterene som babyer;



Lucas, Linnea & Oliver

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar