søndag 19. februar 2012

Bitte litte lite ....

Etter igår kveld da jeg satte meg ned å skrev fødselshistorien om
Lucas, Linnea & Oliver, så kom jeg på at det var så altfor lenge siden
vi hadde sett igjennom esken som står på loftet med alt babytøyet.
De var veldig spente alle 5 da vi bar ned esken fra loftet. Så spennende
de syns det var å se på alle de bittesmå plaggene & hvem av de som
hadde brukt hva.
Er nesten helt utrolig at de har vært så små ... kan jo ikke huske at de
har vært så små engang.
Så jeg måtte jo selvsagt ta litt bilder av noe da ... så veldig koselig å se
på alt igjen. Veldig rart å tenke på at vi ikke skal ha noen flere babyer som
skal bruke det.



 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
 


Så utrolig mye søtt & lite. Kjempe koselig å ta det opp titt & ofte å se på.

Tar du vare på babyklærne dine?


1 kommentar:

  1. Jeg skal gå igjennom klærne til Dylan nå i nermeste fremtid, for salg på bruktmarked er jo litt trist :-) Men skal bli godt å få ryddet så noen andre kan ha glede av de.

    SvarSlett