torsdag 12. september 2013

Skoringen skokupp

Nå er jo snart sesongen med vintersko & cherrox igjen & etter at vi
hadde prøvd skoene fra sist vinter, så vi nå at vi trengte nye.
Da var det jo bare helt supert med Skoringen Barnas Dag med
"Ta 2 betal for 1" av div barnesko.
Skoringen har jo hatt dette tilbudet i flere år & sist vi hadde planer om å benytte oss av det så ble det at vi tok med ungene etter barnehagen
for å prøve skoene først.
Å da når vi kom så sent så hadde de jo selvfølgelig ikke igjen de størrelsene som vi trengte.
Så denne gangen skulle jeg ikke begå samme feilen så her ble føttene
målt & jeg sto klar i butikken på formiddagen.
Ungene her har hatt Viking Goretex skoene & Skofus Cherroxene så lenge de har brukt sko & vi er veldig fornøyde med begge deler.
Så når jeg kom til butikken så var jo veldig spent på om de hadde størrelsene jeg trengte & det hadde hun jo heldigvis.
Jeg fortalte om hva som hadde skjedd sist & hun fortalte da at de nettopp hadde hatt en stor innrykk av andre som ville sikre seg det de
trengte før de ble utsolgt.
Så om du er på jakt etter å benytte deg av tilbudet så anbefaler jeg deg
å gjøre det snarest ;)
Butikk damen sa at når de nå var tomme så bestilte de ikke inn flere før
neste høst.

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar