lørdag 14. september 2013

Polarn O Pyret kupp

Vi (spesielt jeg, men også ungene) liker veldig godt klærne fra
Polarn O Pyret.
Masse fine farger, gode på størrelsen & bra kvalitet.
Så nå da jeg så det var 30% avslag & fri frakt så kunne jeg jo
ikke la være å bestille noe.
Syns det er så mye lekkert der nå & en stor favoritt her i huset
er vindfleece jakkene som vi har brukt helt fra de var babyer & kjøper
nye når det er på tide å bytte størrelse.
Jeg syns de er så lette å bare slenge på seg når de skal ut både for meg
& nå som de klarer det selv.
Her hvor vi bor så blåser det en del så nå på høsten & ellers vår/sommer
så er de helt supre å bruke da.
Så da ble det jo selvsagt noen av de & jeg vurderer å bestille
skalljakker også.

 
 

 
 

 
 
Her er også noe som jeg jeg kunne tenkt meg å bestille;

 
 

 
 

 
 
 
 

 
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar